سریال ترکی شرافت

۱۳۹۹/۵/۱۴

سریال-شرافت

محصول 2014 ترکیه در ژانر درام-رومانتیک دارای یک فصل و 26 قسمت استمحصول 2014 ترکیه در ژانر درام-رومانتیک دارای یک فصل و 26 قسمت است.
این سریال بر اساس سریال ایتالیایی حریم شکسته ساخته شده است.

دانلود تیتراژ سریال شرافت
بازیگران:
کرم بورسین در نقش ایگیت
شوکرو اوزییلدیز در نقش امیر
یاسمین آلن در نقش سیبل
بورجو بیریجیک در نقش کبرا
شکران اوالی در نقش دریا
آلما ترزیج در نقش گل
سزین بوزاجی در نقش نرمین
کائان اولوجا در نقش نهاد
اولون توکر در نقش سیهان
اوئور اوزونل در نقش سلیم
ایگیت-و-امیر-در-سریال-شرافت

ایگیت-و-امیر-در-سریال-شرافت

ایگیت-و-امیر-در-سریال-شرافت

خلاصه سریال
ایگیت و امیر دو برابر کاملا متفاوت هستند. ایگیت یک فرد بی پروا و شخصی بسیار جذاب است که بسیار مورد پسند دختران می شود و با وجود نداشتن تحصیلات بسیار پر دل و جرات است.
امیر کاملا برعکس برادرش است، او پسری خجالتی و درون گراست که بتازگی از دانشکده وکالت فارغ التحصیل شده است.
آنها در شهرستان کوچکی در ترکیه به نام آیوالیک زندگی می کنند و زندگی شادی دارند.
وقتی که پدربزرگ آنها فوت می کند خانواده به اصرار مادرشان به استانبول نقل مکان می کنند. آنها ملکی که از پدربزرگشان به آنها رسیده است را می فروشند و زندگی جدیدی را در استابول شروع می کنند.
در این شهر بزرگ زندگی آنها زیر و رو می شود. یک مرد ثروتمند در همسایگی آنها به آنها کمک می کند تا همه پس اندازشان را در یک جواهر فروشی سرمایه گذاری کنند. اما دسیسه و دردسری پشت این کمک نهفته است.
درست بعد از بازگشایی مغازه، به مغازه آنها دستبرد زده می شود و آنها همه چیز را از دست می دهند. از آنجائیکه آنها بیمه ندارند و سرقت هم مربوط به مافیا می شود پدر خانواده دست به خودکشی می زند.
مادر خانواده هم که دیگر تحمل غم از دست دادن شوهرش را ندارد دیوانه می شود.
بعد از این ماجرای غم انگیز، امیر و ایگیت تصمیم به انتقام میگیرند اما هر کدام به شیوه خودشان، ایگیت از راه های غیرقانونی و امیر از راه قوانین وکالت.
هر دو برادر عاشق یک دختر به نام سیبل که زیباترین دختر منطقه است می شوند و زندگی آنها به هم گره می خورد. داستان با استفاده از کبرا به عنوان بخشی از نقشه انتقام پدر توسط ایگیت پیچیده تر می شود.

شخصیت های سریال
عکس-ایگیت-در-سریال-شرافت
ایگیت برادر بزرگتر و عضو مافیا است، او برای انتقام باعث حاملگی کبری می شود. او عاشق سیبل است و وقتی متوجه رابطه عاشقانه قدیمی او و برادرش می شود تصمیم میگیرد تا از کبری و دخترش الیف مراقبت کند

کبری-و-امیر-در-سریال-شرافت
امیر برادر کوچتر است و علیه مافیا مبارزه می کند. او به خاطر آبروی کبری با او ازدواج می کند ولی کم کم عاشق کبری می شود و ازدواج آنها به یک ازدواج واقعی تبدیل می شود. امیر و کبری بعدا صاحب یک پسر هم می شوند.

سیبل-و-امیر-در-سریال-شرافت
سیبل یک مدل است او همسایه امیر و ایگیت و دوست دوران کودکی کبری و دریا هم هست. او رابطه با امیر برقرار میکند اما بورا را به او ترجیح میدهد ولی این هم طولی نمیکشد. او همچنین با ایگیت هم رابطه برقرار می کند.

دانلود کلیپ صحنه مرگ سیبل


عکس-کبری-در-سریال-شرافت
کبری دختر سعدالله است. او گول ایگیت را میخورد و در دام او می افتد و وقتی حامله می شود ایگیت او و بچه اش را قبول نمی کند. او دختری به نام الیف به دنیا می آورد و با امیر ازدواج می کند. دچار افسردگی می شود و تصمیم به خودکشی می گیرد اما وقتی که بهتر می شود با دریا یک قنادی راه اندازی می کنند.
عکس-دریا-در-سریال-شرافت
دریا دوست دوران کودکی سیبل و کبری است. ناپدری او اقدام به تجاوز او می کند ولی او ناپدری اش را می کشد. او با دشمن ایگیت، نهاد رابطه دارد و بعد از مرگ نهاد با سلیم ازدواج می کند.

..